Middlebury - Nashville - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu Middlebury - Nashville - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

Middlebury - Nashville

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

27 Maart 2015 | Verenigde Staten, Indianapolis

Donderdag

Vanmorgen werden we om klokslag 6 uur opgehaald, dit keer hadden we nauwelijks tijd om ontbijt mee te nemen, maar het is gelukt. In de bus ontbeten en na een lange rit kwamen we om 9h15 (Chicago tijd) / 10h15 (Middlebury tijd) bij de fabriek aan.
Onderweg naar verhalen van anderen geluisterd hoe zij de reis voorbereid hadden. Er was een stel dat alles op het laatste moment probeerde te regelen, zoals het ESTA formulier en dan commentaar op anderen dat ze niet aan het handje door alles heengeleid te worden. Toen kwam even het item overnachten ter sprake. Ze wilden het liefst na het ophalen van de camper, eerst boodschappen doen in de plaatselijke supermarkt en vervolgens op de plaatselijke camping staan. Er werd even gezegd dat de meeste campings pas op 1 april open gingen. Dus gelijk paniek in de tent, waar moeten we dan overnachten.
We hebben ons maar afzijdig gehouden.

Om 11h45 konden we al vertrekken, we hoefden namelijk alleen het administratieve deel te doorlopen, campercheck en wegwezen.
Onderweg moesten we abrupt remmen waardoor we een hoop herrie achter ons hoorden en de scherven ons tegemoet kwamen. Het kastdeurtje waar de borden stonden was opengeschoten en gelukkig zijn er maar twee borden gesneuveld.
Na een rit van ca 3 uur komen we bij onze overnachtingsplek, de Walmart, in Indianapolis aan.

Vrijdag

Vanmorgen weer veel te vroeg wakker geworden. Het was koud in de camper dus even de kachel aan. Ontbeten en vertrokken naar het zuiden.
De rit is ruim 280 mijl (5h) en gaat voornamelijk over de snelweg. Onderweg getankt, de prijzen variëren van $2,06 tot $2,76 voor een gallon.
Na een file en wegwerkzaamheden komen we rond half twee in Nashville (Mount Juliet) aan. Hier blijven we een paar dagen.
Vanavond gaan we uit, dus dat zal wel een latertje worden.

• 27 Maart 2015 - 21:41

P En M.:

Na het uitgaan morgenochtend maar lekker uitslapen en daarna op jullie gemak Nashville bekijken.
    Groetjes.

• 27 Maart 2015 - 23:08

Els:

Bijzonder dat mensen die aan een avontuur beginnen, vasthouden aan datgene wat ze gewend zijn. Je weet dat het anders is! Ben je het er niet me eens, blijf dan thuis.

• 28 Maart 2015 - 19:27

Eric En Lida:

Goh ik mis het nu al. Ik zie het allemaal voor hoe de busreis is geweest naar Middlebury. En de gebroken borden klinkt mij ook bekent in de oren. Leuk rijden met een nieuwe camper.Nou veel plezier daar en doe kalm aan met de Margarita s. Groeten uit een herfstachtig Nederland

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu

Actief sinds 19 Dec. 2012