Nashville TN - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu Nashville TN - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

Nashville TN

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

31 Maart 2015 | Verenigde Staten, Nashville

Gisteren zijn we aan het begin van de middag vertrokken uit Mount Juliet en hebben Ceile, Larry en Brad bedankt voor de gastvrijheid.
Na een rit van zeker 30 minuten zijn we aangekomen bij Sherry en Mike. Sherry hebben we vorig jaar ontmoet toen zij samen met Ceile bij ons in Nederland op visite kwamen.
Na wat asfalt van de weg te hebben geschraapt konden we uiteindelijk op de oprit van hun huis komen. De achterkant van de camper was niet hoog genoeg om van het asfalt af te blijven aangezien er een dip in de weg zit aan het begin van de oprit.

Sherry heeft ons aan haar buren voorgesteld. Een aardig stel, wel op leeftijd, maar nog altijd druk met van alles en nog wat. Na wat met elkaar gesproken te hebben heeft hij zijn twee motoren laten zien, een HD Road King uit 1995 en een Honda Goldwing. Verder heeft hij een oude Ford staan en een Cadillac Shelby. Uiteindelijk hebben we ook z'n collectie klokken mogen aanschouwen, volgens de man zijn het er ca 500.

Nadat Mike 's avonds was thuisgekomen zijn we uit eten geweest bij El Chico, een Mexicaans restaurant.
Vannacht heerlijk geslapen en nee, weer niet in de camper.

• 31 Maart 2015 - 20:10

Monique:

Wat hebben die vrienden van jullie allemaal grote huizen. Of hebben jullie van die rijke vrienden???

• 31 Maart 2015 - 23:07

Anja Bronkhorst:

Ha ha, jullie hadden tot zover nog geen camper nodig gehad, met al die Amerikaanse vrienden. Geniet verder xx

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu

Actief sinds 19 Dec. 2012