Still in Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu Still in Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

Still in Nashville

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

05 April 2013 | Verenigde Staten, Nashville

We zijn hier nu drie dagen bij een vriendin. Zij werkt overdag dus we hebben het huis voor ons alleen.
Gisteren naar Opry Mills gegaan, dat is een grote outlet maal met merkspullen, restaurants en speelplekken voor kinderen.

Onderweg kwamen we erachter dat niet alle spullen met de camper meegeleverd waren. Geen afvoerslang om de vuilwater tanks te legen, stoffer en blik, bezem, emmer/prullenbak en levelers. Inmiddels hebben we hierover contact met de verhuurder gehad.

Het is vandaag 60F en in de zon is het heerlijk warm.

Gisteravond zijn we bij de marina haven met 9 mensen uit eten geweest. Het was erg lekker en gezellig.

Vandaag gaan we naar Opryland hotel met 15 restaurants en 3000 kamers en een hele grote atrium.

• 05 April 2013 - 23:15

Eric En Lida:

hoi pechvogels het zit niet mee met al de niet geleverde spullen. bij ons in de slaapkamer uitbouw stond zelfs een stofzuiger. En de schoonmaakster komt elke zaterdag zit in de prijs. Ik hoop dat zij staat te wachten bij de grens als we weer naar US gaan. Misschien zijn de spullen wel ongezien uit jullie auto gehaald. Verder gaat het goed daar!!! Hier in Calgary schijnt de zon weer lekker. Gaan nu naar de Thialf van Calgary. groeten

• 05 April 2013 - 23:22

Monique:

The Rainforest Cafe daar ben ik ook geweest. Maar dan in Orlando of Atlanta geloof ik...

• 06 April 2013 - 00:20

P En M.:

Klinkt heel goed allemaal. Ook wel lekker een dagje niet rijden he, althans niet zo'n grote afstand
    groetjes
    p en m.

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu

Actief sinds 19 Dec. 2012