Desert Trail RV Park - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu Desert Trail RV Park - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

Desert Trail RV Park

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

13 April 2015 | Verenigde Staten, Tucson

Bij het casino in Tucson konden we tot 11.00pm genieten van de muziek die in het open lucht theater gespeeld werd.
De volgende ochtend besloten naar een camping hier in de buurt te gaan, t.w. Desert Trails RV park. De voordelen van deze camping t.o.v. andere, slechts $29 per nacht incl tax, niet langs de snelweg, niet naast een luchthaven, geen kinderen toegestaan. We besluiten om een extra dag hier te blijven, kunnen we tenminste twee dagen in het zwembad en de hot tub.

Vanmorgen, 12 april, bewolkt en een stuk frisser. Eerst naar de gym, daarna een trail lopen tussen de cactussen door en ’s middags weer in de hot tub. Verder de route voor de komende dagen uitgestippeld, want om een betaalbare camping te vinden in San Diego is niet eenvoudig. Bij de Walmart staan is geen optie, het is namelijk nergens toegestaan.

Morgen eerst naar Old Tucson studios en daarna richting San Diego......maar we willen hier eigenlijk niet weg.

• 13 April 2015 - 04:57

Monique:

Maar als je niet door wilt dan blijf je toch gewoon een paar dagen. Niemand die op je zit te wachten toch?

• 13 April 2015 - 09:02

P En M:

Mijn reactie is hetzelfde als van Monique: Als het uitkomt in de route en tijd blijf dan even lekker genieten van zwembad en hot tub.
    Mooie foto's, vooral die van de cactussen.

• 13 April 2015 - 10:25

Anja:

Ja die prijzen van die camping zijn af en toe absurt, misschien komen jullie nog een mooi ander stekkie tegen om wild te kamperen.
    Geniet nog lekker van alles wat nog op jullie pad komt.

• 13 April 2015 - 18:04

Els:

Mooie foto's, die prachtige luchten...

• 14 April 2015 - 19:02

Eric En Lida:

Ben benieuwd hoe het bevalt in San Diego. Wil daar nog altijd een keer naar toe. Lekker in Hottube klinkt bekend in de oren. Veel plezier verder op naar Vegas

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu

Actief sinds 19 Dec. 2012