Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

21 April 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren via La Jolla, een kustplaats, richting Los Angeles gereden. Onderweg nog gestopt bij het strand om uiteindelijk in Carlsbad bij een Walmart te gaan staan waar we niet alleen stonden.
Om half twaalf wordt er meerdere keren op de deur en raam geklopt. Het is een bewaker van Walmart die verteld dat we daar niet mogen overnachten. Hij wijst ons een andere Walmart, 2 mijl verderop. Daar kunnen jullie staan.
Ondanks dat hier meerdere mensen die in hun auto slapen, staan hier grote borden dat je weggesleept wordt als je hier overnacht.
We hebben heerlijk rustig geslapen.

17 april
Op naar Highway 1 richting L.A. We rijden door verschillende kustplaatsjes vergelijkbaar met San Tropez. Hier stoppen gaat niet eenvoudig, dan maar in een zijstraat. Na een uurtje gerust te hebben rijden we door naar het Hawaiian Garden Casino om de nacht door te brengen.

18 april
Vandaag naar een botanische tuin in Arcadia L.A. geweest.
Erg mooi en we hadden schitterend weer, dus de dag was zeker geslaagd.
We ronden de dag af met een etentje bij Mexicaans restaurant Mi Cosine in Highland. Vervolgens het casino opgezocht en we zijn net voor de drukte op de parkeerplaats. We worden compleet ingebouwd met auto’s.

19 april
De parkeerplaats is leeg en we kunnen zonder moeite wegrijden. Op naar Vegas.
Op de grens van California en Nevada doemt een groot fashion outlet center op. Hier stoppen we om ook even binnen te kijken. Daarna naar de camping in Vegas. We staan op Las Vegas RV Resort.

20 april
Vanmorgen naar Red Rock Canyon geweest. Het is een mooi park met natuurlijk rode rotsen.
Als je in Vegas bent is dit een mooi uitstapje, maar er zijn mooiere parken.

• 21 April 2015 - 16:31

Monique:

Wow jullie gaan wel in sneltreinvaart zeg. Ik zat nog steeds op een uitgebreid verslag van San Diego en Las Vegas te wachten maar begrijp dat jullie allang weer vertrokken zijn. Jullie hebben toch hopelijk wel meer van San Diego gezien dan alleen Coronado Island? Hoe vonden jullie deze steden?

• 21 April 2015 - 21:07

P En M.:

Opnieuw weer schitterende foto's en verder is het allemaal groot, gebouwen, parkeerterreinen enz.
    Mooi weer zo te zien. Los Angeles hebben jullie al gehad en jullie zijn nu op weg naar het eindpunt Las Vegas waar jullie nog wel even rond willen kijken neem ik aan. Wat gaat het snel he zo'n maand.
    Geef nog even aan of jullie wel of niet opgehaald willen worden.

• 21 April 2015 - 21:40

Monique:

Dat moest dus zijn Los Angeles en niet Las vegas

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu

Actief sinds 19 Dec. 2012