Tis vandaag de laatste dag…. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu Tis vandaag de laatste dag…. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

Tis vandaag de laatste dag….

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

24 April 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen de camper nog even schoongemaakt van binnen, afscheid genomen van onze overburen die volgende week voor ruim 5 maanden naar Canada gaan, benzine en propaan getankt en naar het verhuurstation gereden.
Er waren al heel wat mensen die hun camper hadden ingeleverd, dus achter aansluiten.
De inspectieronde ging snel en voor we het wisten was de papierwinkel afgerond.

Op naar het hotel, netjes afgezet door Roadbear. Gelukkig konden we gelijk de kamer in zodat we alle bagage kwijt waren. Daarna eerst een ‘stukje’ lopen (half uur) naar wat winkels in de buurt. Vervolgens de stadsbus genomen voor slechts $2 pp naar Fremont Street. We wilden er nog eens heen omdat we het leuker en compacter vinden dan the Strip.
Tegen vijf uur met de bus naar the Strip. Nog wat rondgekeken in the Venetian en Ceasars, daarna naar het hotel.

Morgen worden we om 6 uur gewekt en om 7 uur met de shuttle naar de luchthaven gebracht.

We vliegen eerst in 3 uur naar Houston en daarna in ca 9,5 uur naar Amsterdam.

• 24 April 2015 - 09:10

P En M:

Jammer dat het weer voorbij is he. Het is snel gegaan.
    Goede reis terug.

• 24 April 2015 - 14:23

Monique:

Geniet nog van de laatste dag en een goede, rustige reis teurg. Dikke zoen.

• 25 April 2015 - 14:04

Tante El:

Hoi Florence en Paul. We hebben jullie reisverhaal gevolgd leuk! Hier in Nederland zijn jullie al voor ons een tijdje onbereikbaar. Neem maar eens contact met ons op.
    Liefs. Oom Wim en tante El

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu

Actief sinds 19 Dec. 2012