Chicago (2) - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu Chicago (2) - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

Chicago (2)

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

28 Maart 2013 | Verenigde Staten, Chicago

Vandaag weer een stukje Chicago gekeken.
De John Hancock tower op geweest en vanaf de 94e verdieping een stukje stad bekeken. Ook hier heeft Donald Trump en hotel staan.
Daarna via de Magnificent Mile teruggelopen naar het hostel. Het is 10 graden, de zon schijnt en er staat geen wind.
We zitten nu in een Best Western hotel bij de luchthaven.
Straks bijtijds slapen, want morgen is het weer vroeg dag.

• 29 Maart 2013 - 12:07

Jeremy:

Er was nog een koe zie ik....

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu