Washington D.C. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu Washington D.C. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

Washington D.C.

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

01 April 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Afgelopen vrijdag de camper opgehaald en om 11h15 reden we weg. Wel weer even wennen met zo'n windgevoelige auto te rijden. Onderweg even gestopt voor de eerste boodschappen en 20 mls voor de grens met Canada bij een truckstop een overnachtingsplek gevonden.

Zaterdag natuurlijk veel te vroeg wakker, 6h30. Na ontbijt richting de grens. Gek genoeg moet je een tolbrug over, een andere weg is er niet. Nu was de tol slechts 3 dollar, dus dat viel mee.
Doorgereden naar de Niagara Falls, een parkeerplek gevonden en van het natuurschoon genoten. Zomers kun je met een boot tot aan de waterval varen, nu ligt er allemaal ijs.
Nadat we genoeg hadden gezien zijn we weer ingestapt en richting Buffalo gereden om daar de grens met Amerika over te gaan. De douanier vond het blijkbaar nodig allemaal onzinnige vragen te stellen, hoelang we in Canada zijn geweest en waarom, wat we in Amerika gaan doen etc. Dan af en toe maar doen of je niet alles begrijpt. Hij vroeg aan Florence om haar BSN-nummer even op te noemen. Wij denken dat hij zichzelf heel wat vond.
In Dansville hebben we weer een truckstop gevonden voor de nacht.

Vanmorgen (47F) was het een dag van een grote afstand te overbruggen. (320 mls) Onderweg heeft het geregend. Rond 16h00 zijn we op een KOA camping bij Washington DC aangekomen. Zojuist gegeten en straks bijtijds weer slapen.

• 01 April 2013 - 02:36

Monique:

Lijkt wel of jullie aan een race bezig zijn. Gaan jullie de hele reis in dit tempo door?

• 01 April 2013 - 11:43

P En M.:

Hoi Paul en Florence,

Het zal wel heel indrukwekkend zijn geweest die watervallen helemaal met ook nog eens zoveel ijs ervoor. Jullie zullen wel veel mooie foto's hebben gemaakt.
    Hiermee hebben jullie denk ik het koudste traject van de reis gehad.
    Het is een mooie ruime camper waar jullie mee op pad zijn. Een goed vervolg van de reis en op naar wat hogere temperaturen.
    Groetjes,
    p en m

• 01 April 2013 - 15:26

Fred:

Toch jammer dat jullie Canada al weer uit zijn. Tis er wel koud natuurlijk maar wel erg prachtig. Benieuwd naar de volgende episode.

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu

Actief sinds 19 Dec. 2012