Graceland - Reisverslag uit Greenville, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu Graceland - Reisverslag uit Greenville, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

Graceland

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

10 April 2013 | Verenigde Staten, Greenville

Vandaag in Memphis TN, Graceland bezocht... je weet wel.
Heel indrukwekkend. (zie enkele foto's)
Daarna rustig aan naar het zuiden richting N.O. over de US61, de Blues trail.
We zitten nu in Greenville MS. Het is hier 83F dus de zomerkleding gepakt. Onderweg hebben we kleine tornado's gezien. Het wordt 68F vannacht. Morgen bewolkt, regen en thunderstorms. Het blijft 83F dus zal wel lekker benauwd worden.

In Denver waar wij de RV moeten afleveren ligt nu een pak sneeuw en 500 vluchten zijn geannuleerd. Hopelijk houden ze dat nog even aan.
We vinden het niet erg als we hier nog even moeten blijven.

• 10 April 2013 - 03:10

Eric En Lida:

Hoi ik zie dat het interieur bij Elvis nog niets is veranderd.Lekker dat jullie mooi weer hebben.Vergeten jullie niet de antenne in te draaien.Wij hebben al een paar km met de antenne in de lucht gereden. Verder lots of fun

• 10 April 2013 - 10:55

P En M.:

Lijkt me ook wel heel leuk om daar in Graceland en omgeving rond te kijken want ik hou ook van de muziek van Elvis.
    Hierna gaan jullie zeker naar New Orleans naar de jazz muziek. Maar hopen dat tegen de tijd dat jullie richting Denver gaan de sneeuw daar gesmolten is. Geniet nu dus maar van de zon.
    Groetjes, p en m.

• 10 April 2013 - 19:24

Fred:

Toch wel een minuut stilte gehouden bij de King? Dit is de reis waard.

• 11 April 2013 - 23:09

Jeremy:

Lekker down south... ben benieuwd

xx J en R

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu

Actief sinds 19 Dec. 2012