onderweg naar san antonio TX - Reisverslag uit Weimar, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu onderweg naar san antonio TX - Reisverslag uit Weimar, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

onderweg naar san antonio TX

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

15 April 2013 | Verenigde Staten, Weimar

vandaag aangekomen in weimar, TX. we wilden doorrijden naar san antonio, maar het weer is zo mooi, dat we besloten hebben niet verder te rijden. we staan hier op een KOA camping met alle voorzieningen. dus alle was gedaan, black and grey watertanken geleegd, fresh water vullen en verder van de zon genieten. het is 90 graden F. met een heerlijk briesje.
onderweg weer veel aangereden wild gezien en dooie banden.
en ja hoor, we staan naast een goederenspoor. @ eric en lida, we weten precies wat jullie bedoelen....
morgen snel weg hier.

• 15 April 2013 - 20:47

Fred:

wat moet Paul nou op een wipkip in Amerika?

• 16 April 2013 - 05:09

Eric En Lida:

Hoi collega,s het gaat jullie goed af met de warmte daar. Wij hebben weer sneeuw gezien vandaag. De mensen zeggen dat het de strengste winter is sinds 1945. Smeren jullie wel goed in want het zonnetje is veel te heet voor jullie huidjes. Leuk om jullie te volgen en nog veel plezier groet uit Salt Lake City

• 17 April 2013 - 09:19

Diana:

jaloers op het weer en dat franch feesje zag er ook erg gezellig uit. nou al over de helft jammer he. groetjes en nog veel plezier diana

• 17 April 2013 - 11:13

Jeremy:

Now now, lekker weer hoor, wij hebben ook een dag lekker weer gehad..... nou is het weer over..
    groetjes Jeremy en Remy

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu

Actief sinds 19 Dec. 2012