French Quarter Festival - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu French Quarter Festival - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

French Quarter Festival

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

13 April 2013 | Verenigde Staten, New Orleans

Toch maar gebleven op de camping. Even navraag gedaan hoe we in het centrum konden komen, met de taxi of de bus.
Wij met de stadsbus in 20 minuten naar het French Quarter gereden. Het jaarlijkse festival was al aan de gang. Via Bourbon street naar het Jackson square gelopen dat al vol stond met mensen. Velen hadden stoeltjes meegenomen en deze waren opgesteld rondom de podia.
Ook veel kunstenaars gezien die hun schilderijen aan de man probeerden te brengen.
Heel erg gezellig en op diverse podia stonden verschillende bands te spelen. Ook in cafés werd life gespeeld.
's Middags een eettentje opgezocht en heerlijk cajun gegeten.

Morgen rijden we richting Lafayette.

• 13 April 2013 - 08:41

P En M.:

Ziet er allemaal heel gezellig uit. Dit lijkt me echt een hele leuke stad waar je je best een tijdje kan vermaken.
    Geen tornado's meer? want dat is minder leuk.
    Succes met het vervolg van de reis.
    Groetjes, p en m.

• 13 April 2013 - 15:14

Monique:

Dat is nou een stad waar ik een paar dagen zou blijven, klinkt gezellig!

• 13 April 2013 - 17:20

Fred:

hier hadden jullie gewoon een weekjemoeten blijven. Zon, muziek en lekker eten. Eldorado.

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu

Actief sinds 19 Dec. 2012