Longview Texas - Reisverslag uit Longview, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu Longview Texas - Reisverslag uit Longview, Verenigde Staten van Florence & Paul - WaarBenJij.nu

Longview Texas

Blijf op de hoogte en volg Florence & Paul

03 April 2015 | Verenigde Staten, Longview

Woensdagochtend zijn we bijtijds vertrokken uit Nashville nadat we het weer voor de komende dagen nauwlettend hebben gevolgd. Er waren verschillende Thunderstorm warnings in de staten Oklahoma en Arkansas. Daardoor zijn weer via Birmingham (Alabama) en Jackson (Mississippi) naar Longview (Texas) gereden.
Dit rit viel reuze mee, af en toe een druppel regen (gelukkig geen hagel) en wat rukwinden.
Onderweg nog wat politie tegengekomen waaronder een motoragent die middels een lasergun z'n slachtoffers zocht.

Donderdagavond zijn we in Longview aangekomen en hebben wederom op onze favoriete camping overnacht... de Walmart.
Deze winkel is 24 uur per dag open en heeft bewaking op het parkeerterrein.

Vandaag rijden we richting Sherman en Wichita Falls.
Het is momenteel 80F.

Florence & Paul

Wij proberen veel van de wereld te zien en willen anderen mee laten genieten van onze reizen. De foto op ons profiel is gemaakt in Weimar TX, waar wij op een camping staan. Andere reizen die we gemaakt hebben zijn te vinden op afrikatravelers.waarbenjij.nu en ustravellers.waarbenjij.nu

Actief sinds 19 Dec. 2012